Jobba Jobba Jobba!

Imorgon ska jag och mammi (japp, måste ha med mig mamma!) till arbetsförmedlingen och skriva in mig. Spännande... eller inte! Mamma vill upp tidigt på morgonen dessutom, vilket inte alls är min grej.
 
Och konstigt nog satte jag mig vid datorn och letade runt efter lite jobb jag ska söka, sen skrev jag större delen av mitt cv och som grädde på moset gjorde jag även en design till cv:t som jag ääälskar! Dock får ni inte se ännu :) Jag vill ha ett perfekt CV som jag kan skicka runt till alla ställen jag har hittat. Nu är jag PEPP!! Konstigt hur jag för 2 dagar sedan låg i soffan och tänkte bo hos mamma resten av mitt liv utan att jobba. Dem tankarna är förbi. Jag ska fan nå mina mål, även om dom är höga. Tänker inte berätta nu, jag publicerar ett inlägg om mina mål och drömmar någon dag när jag hinner. Men nu ska jag chilla lite med min bästa vän herr TV, så ses vi imorgon!
 
Puss och Kram, och jo förresten! Sabina (Min stalker!!) ?? Ha det bäst i London nu och ta med dig Olly till Sverige så han kan få tillbaka sina kalsonger han glömde hos mig och så ska han o jag sitta på luftmadrassen och dricka Coca Cola! #OhHowIwishverymuchthatIwastellingthetruth. Love you <3 Här får ni en fin bild på min fina vän Snabbi, som jag kallar henne;
 
 
 




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: