Here you go Snabbi!

Japp, bara för att min #1 stalker Sabina vill att jag uppdaterar min blogg så gör jag la det dååå! I söndags kväll var jag på date mwahahh :3 det trodde ni aldrig va? Joho det är sant! Han var suuupergullig! Det va min kompis som fixade det haha! Vi ska ses imon igen så vi får se vart det leder :) efter dejteeen åkte ja in till stan för att leka uteliggare med Tanja. Varför det? Jo för att vi ville ha Meet & Greet biljetter till the biebs! Men trots att vi stod först i kön fanns det inga kvar. Så det fick bli Diamond VIP eller va dom hette som innebar golden circle o lite roliga VIP saker! :) ska bli galet kul!! Ja tänker gö ett inlägg imon om vad som hände den natten för det är en låååång historia. Jag kom hem i måndags kl 11 på morgonen och deckade direkt! Sen vaknade jag på tisdagen kl 10! Hahah galet hur mycket jag sov! Dygna är inte min grej asså :p men sååå värt för den natten kommer jag sent glömma haha! Kram!




YOYOYOYOYOOOOOO GLENN! Jag kommer alltid vara din största stalker, jag bor i växthuset bredvid huset. Jag kissar i eran pool och äter växterna. TRUE STORY.

2012-08-01 // 10:54:00

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: