Härlig utekväll igår!

Igår var jag o Emma ute o gick en timma men sen åkte jag in till stan och träffade min fina underbara älskade Granis. Asså alla borde ha en vän som hon. Vi kan prata om precis allt och vi förstår verkligen varandra! Konstigt nog ses vi inte så ofta men det ska vi ändra på. Ska bli galet kul att tillbringa några dagar ihop i London i augusti. Men igår satt vi först och tog en cider vid Storans uteservering. Det är underbart mysigt där för det är precis vid kanalen och stämningen är lixom... Rätt! Efter det gick vi in på det där nybyggda och flotta hotellet Clarion på Drottningtorget. Jag hade inte sagt nej till att bo där lixom. Vi satte oss på deras uteservering och tjötade lite till i nån timma innan vi drog hem :) Och vad vi pratade om kan jag ju inte berätta men tyvärr var vi ganska självkritiska... Men men! Man måste få prata om allt man tycker och känner ju! Ha det gött :)




Svar; hyllan längst upp. One Direction. Din hylla vid sängen. YAO!

2012-07-20 // 10:08:07

Det är jättekul att läsa om din träning, försöker också att bli mer fit! :D hur ser din lunch och middag ut? äter du något speciellt då oxå (som vid frukosten) eller bara "vanlig mat"?

Svar: Jag tänker skriva ett inlägg precis nu så håll utkik! :)
Thilda O

2012-07-20 // 17:20:32

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: