Get fit!

Tjenare sötnosar! Min vikt går åt rätt håll och jag har gått ner 0.9 kg på TVÅ dagar!! Hur fan lyckas man med det? Hmm... Tack min fina Emma för att du följer med på promenaderna :-) Och tack min fina Snabbi (Sabina) som är världens bästa inspiration och coach. Du är bäst! Inte långt kvar nu till mitt första delmål, rättare sagt 0.2 kg kvar. Tror ni jag klarar det? Haha :)) hoppas det! Idag var jag ute på en härlig powerwalk med vovven min och ärligt talat så känns det jävligt bra! Kampen fortsätter gott folk! Jag SKA nå min målvikt. Så det så! På bilden nedanför ser ni min underbara morgondrink som jag dricker varje morgon. Nu ska ja chilla och se på Keeping up with the Kardashians som jag för övrigt ser på varje dag. Älskar Kim, Kourtney och Khloe :D kram!




WEEEEHÅÅÅ! Du är fortfarande lika duktig! OTROLIGT GRYM ÄR DU! :D och, du kommer klara det fina duuuu <3

2012-07-11 // 21:26:09

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: