Baby take a chance or you'll never ever know

Hej gott folk! Idag kunde ju inte sluta som gårdagen... TV-maraton, fan heller! Nu drog jag mig i kragen och gick ut med Emma o vovvarna i skogen 1 h 10 min. Älskar den skogsrundan eftersom det verkligen är i skogen och kroppen får jobba pga det ojämna underlaget. Senare på kvällen drog jag och Emma ut igen i lite över en timma och ojoj vilket tempo vi hade! Dessutom var det typ storm, men men! Det är skönt att man har en granne att motionera med! Det blir såå mycket lättare. Nu ska jag läsa i den här boken med min hund och sen ska vi sova! Natti natti :))




fin blogg och fina bilder i headern!
Ha en bra dag =)

Svar: Tack Tack :)
Thilda O

2012-07-20 // 13:50:12

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: