Vart ska man börja?

jo vi gör såhär, jag börjar med att slänga in lite bilder på vår lägenhet som jag, Elin, Tilde, Ronja och Sabina bodde i. Det var sååå värt att hyra en lägenhet. Den låg precis mellan London city och Stratford, i Canary Wharf. Så tog liksom max 10 min att komma in till centrala London respektive Westfield, Straford som är Europas största köpcentrum :'D Vi trivdes grymt bra i vår fyrstjärniga lägenhet med andra ord.

Utsikt från fönstret (Vi bodde på 14e våningen); 
Hotellet utifrån, vårt är det gula till vänster;
 
Hallen. Bakom mig är vardagsrummet/köket, Precis till vänster är ett sovrum, rakt fram är ett till sovrum, längst bort till höger är ett badrum och längst bort till vänster är ytterdörren;
 
Här har ni en del av vardagsrummet + köket. Här är liksom lugnet före stormen. Fy fan vad det såg ut när vi åkte därifrån....
 
Lite mer utsikt från fönstret. Åh älskade O2!! (Längtar till i feb/mars!!)
 
Mitt och Sabinas sovrum. Det är större än vad det ser ut. Sängen var enorm och så fanns det ett badrum snett bak åt höger (:
 
Vardagsrummet. Skönaste soffan!! 



» Saga

Gud vad fint! Jag och ett gäng kompisar ska iväg på påsklovet i början av april och har just letat efter lägenheter för att det känns både rimligare och smidigare. Vart bokade ni och så? :) Tacksam för svar och tips! x

2012-12-17 // 21:35:17

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: