Taggar nyår!

Tjooo! Här sitter jag med Little Mix's skiva på högsta volym och fixar mig inför nyår. bingolotto med Amanda. hahaha men jag veeeet att vi kommer ha så galet kul ändå för vi är ju bäst :D Och så har hon vart o köpt sushi fast hon visste inte riktigt vad hon köpte. Allt är som det ska med andra ord. Ska bli underbart att få träffa min whadri för vi har inte setts på jättelänge!! Hon har ju hängt med snälla norrmän i strömstad ett tag... Men jag tillät henne att åka för cash is king. simple but effective. Och DAMN vad Little Mix är braaaaaaaaaaaaaaaaa!!! 



Det var faktiskt väldigt svårt att köpa sushi för sushi-killen pratade japanska med mig hahaha! JEG ER FLINK som vi säger där jag jobbar :D

2012-12-31 // 16:13:36

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: