Sammanfattning av 2012

Snor den här sammanfattningen av Snabbi och Yo! :)

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
FÅTT TVÅ PUSSAR PÅ MUNNEN AV OLLY MURS! haha nä men ja skulle gärna omforma frågan och säga "Gjorde du något i år som du Gjort förut?" haha. Har gjort så galet många nya saker!! Ex. varit i Kenya, Budapest, Träffat Olly & Ed, Tillbringat 30 min backstage med 1D, Åkt ambulans... Alltså det finns liksom inga gränser på vad jag inte gjort förut haha! 

Hur har ditt 2012 varit?
Januari - Februari; Bäst!!
Mars - Maj; Ett helvete
Juni - December; Fucking bäst!!

Största misstaget i år?
Öööh... Ätit så jävla mycket skräp?

Tror du att år 2013 kommer blir bättre?
Svårt att toppa 2012 asså. Men pengamässigt och i hästväg; JAAA!!

Blev du kär i år?
Hahah nej, o tack för det!!

Vilket datum från 2012 kommer du aldrig glömma?
Men slutaaa.... Iaf 22 feb då jag fick ett speciellt möte me mina pöjkar i Ett De. 

Vad är din största framgång 2012?
Skaffat jobb o tjänar egna pengar, hell yeah!!

Bästa köpet?
Alla tåg o flygbiljetter ;)

Vad spenderade du mest pengar på?
Måste varit Kenyaresan, även om det inte blev såå dyrt som man skulle kunna tro.

Vilka sånger kommer påminna dig om 2012?
Let's keep it simple... Please Don't Let Me Go. 2012 har varit vårt Olly-år!

Vem har du umgåtts med mest?
Mig själv. Haha nä men konstigt nog är det nog the one and only Snabbi även om vi bor 4 h från varandra. Och Amanda då men jag vet inte om det räknas för att vi gick i samma klass?? 

Bästa minnet från 2012?
Bläää sluta. Olly?

Har du haft ett förhållande under 2012?
Nej :D

Är det något du saknade år 2012 och vill ha 2013?
Häst och körkort

Vad önskar du att du gjort mer 2012?
Övningskört

Vad önskar du att du gjort mindre?
Slösat pengar heh

Favoritprogram på tv?
CELEBRITY JUICE FTW HAHAHA!! <3

Största musikaliska upptäckten?
Öööh... Asså jag vet inte.

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Primeboots :-)

Vad gjorde du på din födelsedag?
Dance dare och coning med Snabbi & Tanja. Åt på Jensens. Gick runt med partyhatt hela dagen. Pratade med en psykiskt störd kvinna på bussen hem som inte kunde planera mer än 15 min framåt i hennes liv. Går liksom inte att glömma den galna dagen heh.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Asså man ska ju inte tänka så. Finns en jävla massa saker.

Vad fick dig att må bra?
Vem får inte världens lyckorus när självaste Olly Murs o hans crew känner igen en?

Vem saknade du?
Man ska inte tänka så pucko!

De bästa nya människorna du träffade?
Snabbi & Tanja även om det känns att vi känt varann i 100 år. Sen har vi vårt Olly Murs Sweden crew, cepeungarna Ronja, Elin & Tilde (Troublemakers.... hahaha!!), Josse... Asså mindfuck, vet inte vilka vänner jag haft innan 2012????? Älskar er alla iallafall! :)

Vad vill du säga till dig själv inför 2013:
Fortsätt som du gör för det gör du jävligt bra. Ta tag i saker och make it happen; ingen kommer göra det åt dig. Pööööööss!!





Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: