Mellandagsrea!!

Tjo!! Idag var jag, mammi och Amanda inne i stan på mellandagsrean. Åhléns öppnade redan kl 9 för klubbmedlemmar och självklart var vi på plats då, och tur var väll det. Jag snappade åt mig två tröjor från Saint Tropez som det bara fanns några få kvar utav. Köpte även en ny jacka (älskar jackor hehe) på Esprit faktiskt. Ni kan se den på bilden nedan och jag blev helt kär i den. Det är mikrodun så den väger ingenting och dessutom är materialet supermjukt, love it!! Ska dock inte ha luvan på mig för då ser jag ut som ett ägg höhö. Men anyways, allt skulle egentligen kostat 2300 kr men fick allt för 1150, alltså halva priset. Hur bra som helst!! Älskar att få lön för då behöver man inte tänka på pengarna (well halvt iallafall haha). Har ni handlat nått på mellandagsrean? :)
Och en sak till, jag förstår inte varför så många ska glo på mig när jag är i stan... Antingen är det för att man ser bra ut (vilket jag inte gör) eller för att man ser ut som Molly Sandén hahah! Men jag har faktiskt märkt att i affärer så är det väldigt många manliga anställda som hejjar på mig, liksom verkligen håller kvar blicken och brer på världens leende. Typ idag på Esprit så kom vi in och jag kollade snabbt på en som jobbade där, och då höll han kvar blicken tills jag kollade igen och då sa han hej haha! Lite trevligt sådär ;) (Och han i kassan sa att jag verkade vara en härlig färgglad liten tjej haha!) Och alla Göteborgsflickors drömkille inne på Zara i Arkaden kollade asmycket på mig så ja ba yeaaaaah! Hahah men han var fett snygg faktiskt, förstår Amandas fangirlande.... ;) Dock har han tjej och barn men vafan!
 
Och förresten, vad har hänt me killarna i Götet?? Råsnygga ju! Såg jättemånga killar man bara vill gå fram och klämma på haha! Får väll dra med mig Tanyoo och gå på killjakt, jag är ju inte direkt blyg av mig (det vet bl.a. snabbi) hahah! Jaja god jul på er igen och kraaaam :)




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: