Let it snow

Idag var jag på Ica Maxi och postade en julklapp till en mycket speciell vän, tänker inte säga vem, det får hon lista ut själv. Men hon bor långt härifrån iallafall. Passade även på att köpa lite sista minuten julklappar till familjen som turned out really well. Är så himla excited över att se hur glada alla kommer bli över julklapparna dom får av lilla mig heheh. Själv har jag liksom inte önskat mig något, typ bara presentkort på ticnet så jag kan kötta konserter hehe. Tycker det är roligare att ge än att få :)
 
Nu är det snöstorm ute också, wiiiie!! Underbart med massa snö på julafton. När snön har lagt sig ska jag se till att gå ut o busa lite med vovven min också. Strax börjar julkonserten med Olly Murs på tv3 och det får ni INTE missa (kl 19)!! Och imorgon får ni inte missa att kika in på Olly Murs Sweden för vi har en stor härlig överraskning. Och när vi ändå snackar om Olly så kan jag slänga in en härlig julcover som han gjort, Julkänsla!;
 




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: