Kompis det går bra nuuu

Just det, idag jobbade jag ju på en ny avdelning. Jag hade förväntat mig barn runt 12 år men när jag kom in fanns där barn i typ 1-5 års åldern, Vilken lättnad!!! Blev många blöjbyten men dom är ju så himla goa (BARNEN, inte blöjorna...) :))) Och underbara kollegor också, ska bli skönt att jobba där resten utav veckan. Think money, och tagga lönen som kommer på fredaaaag!!
 
Alltså jag vill liksom gå och lägga mig nu men något säger mig att stanna uppe. Kanske Sabina som spökar här och försöker få mig att messa Henry? Ska nog skicka iväg några mail, kolla på brittisk tv (<3) och sen lägga mig. Börjar 09.00 imon, SOVMORGON!! haha. Slutar dock 17, mindre kul. Ja men tagga blöjbyten och gossebarn imorgon då brushuuuur!! Och just det, ska slänga upp ett musikinlägg också innan jag kryper till kojs. OCH JUST DET, har inte sett dagens julkalender heller. HA DET! (Slänger upp en random bild på min man Keith Lemon bara för att han dyker upp i brittisk TV typ hela tiden hehehe, därför jag kollar??)




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: