Just know that we'll meet again

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade er med ny musik, och jag har ett par låtar på lager...
 
Vi börjar med Bruno Mars och två låtar från hans nya album Unorthodox Jukebox. Först har vi låten Natalie vilket är en catchy låt som jag misstänker kommer börja spelas på radio snart;

Sen en lugnare låt och texten hörni... Man bara smälter liksom!

Här kommer lite house eller vafan man kallar det. Vet inte om man ska tycka om den eller störa sig på den upprepande melodin... Men en sak vet jag, den kommer bli stor. (Tyvärr?)


Och självklart lite nytt material från mina favoritbrudar. Köpte ju albumet i London och Damn vad dom är bra! Här får ni två av mina favoritlåtar från Little Mix nya album DNA (förutom DNA och Wings);






Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: