Den årliga julfesten på stallet

Igår var jag på julfest på stallet sådär lite spontant. Visste inte att det va julfest förrens ja såg det på facebook och då hoppade jag ur mina mjukiskläder o fixade hår, smink och kläder.... Det blev lite sådär halvslarvigt. När jag halkade in där i cafét på stallet fick jag mååånga kramar, jag har ju liksom inte varit så aktiv på stallet de senaste halvåret. Inte för att skryta eller nått nu men alla ba; "Wow, jag kände inte igen dig, vad snygg du är!", "Heeeej, vad fin du är!!", "Ååh vad söt du är", "Jag har sett massa bilder på facebook och liksom bara WOW den här tjejen är grymt snygg!!" osv.... hahah fett kul att höra ändå :)) Det var så himla kul att träffa alla igen också, så himla goa människor!! Sen frågade några om jag skulle med ut och ja ba eeeeh nja ja ska hem och sova.... Så himla trött efter Londonresan hahah!



HAHA! Bror, finns inget som heter " jag såg inte igen dig" jag kände inte igen dig heter det...fyllo!

Svar: man blir som man umgås. fyllo.
Thilda O

2012-12-16 // 17:55:17

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: