Årsresumé; Januari, Februari & Mars

Tänkte försöka på mig en såndär årsresumé nu när 2012 börjar lida mot sitt slut. Om jag glömt nått får ni påminna mig, okaaj? Året började riktigt bra. Jag och Beckus åkte till London i tre nätter delvis med Sabina och Isabelle som köpte våra gamla 1D biljetter. Första gången jag träffade Snabbi och Issa; och resten är historia <3
En vecka senare åkte jag tillbaka till London för att få uppleva 1D-resan som jag vann av Sony Music. Vi hade det rätt flott asså. 5-stjärnigt och sen att få gå in i arenan när alla avundsjuka fans stod utanför och kollade på. Och just det, sen fick vi träffa 1D också, galet underbart!!
 
 
Jag, Amanda och Emma lämnade Sveriges kalla väder och åkte iväg till Kenya i 2 veckor på vår livs resa (egentligen var det för projektarbetet men vi gjorde andra roliga saker också!). Har så galet många minnen därifrån, vill tillbaka!!
Drog till Stockholm för att kolla in Eddan lira på strand. Måste vart den bästa spelningen jag någonsin gått på, helt magiskt!

Jag nådde botten och har sedan den 16 mars 2012 gått på medicin.
Var på inspelningen av x factor i göteborg med Amanda, Aida och Tanja. Detta var även första gången jag träffade min goa älskade Tanja!! :)
Började ta hand om Alfiebooi några dagar i veckan. Min fina gossetotto!!!<3



Helt sinnessjukt att vi inte ens har känt varandra i ett år än. Men ändå varit med om så galet mycket!

I love you sister. I really do.

2012-12-23 // 22:27:45
» Tanja

många fler minnen ska vi skapa!!! Love you bestie

2012-12-28 // 17:29:12

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: