Älskade hästar!

Hallo där, vad händer? Idag kände jag inte för att jobba så jag packade väskan och drog till London igen... Eller ah nästan, stallet iallafall. Red Grammis vilket gick jättebra och jag har liksom inte ridit på några månader. Haha träffade många goa människor på stallet idag som först inte kände igen mig, har jag förändrats så mycket?? Lila hår gör väll inte sååå mycket?

Och vet ni vad? Jag fick mig en chock när jag drog på mig mina älskade trånga John Whitaker ridbyxor... Dom var inte trånga!!! Vad har hänt? Någon måste bytt ut dom till en storlek större för jag kan ju knappast ha gått ner i vikt av att äta massa choklad o dricka julmust? Hmm confusing...

Nu ska jag gå och lägga mig efter att ha myst med lite brittisk TV och brittisk varm choklad här i mitt England-inspirerade rum. Imorgon börjar jag jobba 08.00 och slutar en miljon timmar senare; 16.30. Och så ser det även ut resten av veckan. Men jag får tänka på pengarna så jag kommer ha råd med alla galenskaper jag ska göra i vår. Puss och gonatt vi hörs! (eller?) (fin bild från London)




Jag tror inte det är någon som har bytt byxor till en större storlek, utan jag tror det är dansen som har gjort att byxorna känns större :) x

2012-12-18 // 13:55:48

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: