Planer inför morgondagen

Imorgon ska jag o mamma åka in till stan och titta på Primeboots. Jag var så emot skorna förut för att dom kostar 3000 kr och att min syster dampade sönder för att hon ville ha skorna. Men när hon väl fick sina (i födelsedagspresent!!) och jag fick testa dom så blev jag också sugen! Men jag vill ha ett par svarta (min sis har bruna). Jag tänker inte betala 3000 men jag har rabatt så då blir dom myyycket billigare. Hoppas bara dom finns i den modellen jag vill ha. Anledningen till att jag vill ha skorna är för att det känns som att gå runt i ridskor (vilket jag älskar) och dom passar lixom till allt. + att jag inte har några andra skor än converse, toms, gympaskor och stövlar vilket inte alltid är så smidigt... Dessutom tänkte jag köpa ett par höga jeans (så inte min mage skvalpar ut), ett snyggt skärp och nytt prottepulver!!! Mitt prottepulver e slut :( och japp, ja dricker min morgondrink fortfarande. Och ang. min vikt så vet ja inte om ja gått ner något mer eftersom nån jävel här hemma har pajjat vågen. Men jag är iallafall ute och går varje dag fortfarande :) kram på er!





Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: