Bästa bloggarN (och dansarN!!)

Yeah that's me!! Men jag har haft fullt upp nu de här dagarna;
 
I helgen (fre-sön) var jag på en grundutbildning för att bli danslärare hos Funkykidz. Det var tre galet intensiva dagar men sjukt roligt! Dans varvat med teori och träffade väldigt härliga personer :-) I söndags (igår) var det "slutprov" vilket innebar att man skulle lära ut en förbestämd koreografi till resten av klassen. Jag fick Pippilåten.... Haha men det var kul! Jag tog på mig en peruk och körde gärnet! Jag fick nästan full pott när det gäller betygsättningen och instruktören sa "Du har det!" och "Bra dansare"! Hur glad blir man inte då? Dock stod jag bara uppsatt som vikarie men vet ni vad...? Imorse ringde en på funkykidz och frågade om jag ville ta hand om en klass på onsdagar!! "Jag hörde att du gjorde väldigt bra ifrån dig i helgen och du var en väldigt härlig person när vi sågs" sa hon också och wiiiiiiie, det gjorde min dag :)))) Nu är jag glad! Dessutom är det 6-7 åringar så det är lite mer koreografi än de yngre åldersgrupperna vilket är skitkul!
 
Jag kan prata på om detta hur länge som helst för det finns massor att berätta, men jag ska hejda mig lite ;) mwaha! Men alla som jobbar på Funkykidz är hur goa som helst så det ska verkligen bli kul att bli en del av gänget! :) Oh nää, jag ska inte vara utklädd till björn ;)




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: