2 biljetter säljes till Justin Bieber 22 april 2013

Nu säljer jag och min kompis Tanja två av våra biljetter till the one and only The Biebs den 22 april 2013! Här kommer lite info:
 
Platser: Parkett (Ståplatser)
Varför vi säljer dem: Häromdagen köpte vi två golden circle till samma dag så vi kan ju inte gå två gånger samtidigt haha.
Biljetternas äkthet: 110 % ÄKTA! Vi köpte dom hos ett ticnetombud i Göteborg. Biljetterna är alltså inte digitala, utan i riktig "biljettform".
 
Vi har bestämt oss för att ha budgivning.
- Start: 3000 kr för BÅDA
- Det går bara att köpa båda två, alltså inte bara en
- Du måste buda med minst 50 kr över ledande bud
- Jag kommer succesivt uppdatera detta inlägg med ledande bud
- Vill du buda så kommentera nedan! Glöm inte ange mailadress
- Skriv ditt bud för BÅDA biljetterna
- Du kan inte dra tillbaka ditt bud, så tänk igenom innan!!
- Budgivningen avslutas i slutet av augusti
- Vi vill lämna över biljetterna personligen samt få betalt kontant
- Vill du ha snabba svar angående något så maila mig på [email protected] 
 
Nuvarande bud:
- 3000 kr, Ingen 




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: